Interessos
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Interessos

Aquest es el fòrum Interesos, on es parla de diverses coses: Informatica, Música, Esports...Esperem que disfrutin!!!


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Accident de trànsit

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Accident de trànsit Empty Accident de trànsit Dv Nov 21, 2008 10:22 pm

elcollkk

elcollkk
Admin

Una dona i un home tenen un accident de trànsit, realment aparatós. Els dos cotxes queden destrossats, però miraculosament cap dels dos rep la mes mínima rascada. Després de sortir dels cotxes com realment van poder, la dona diu:
- Aleshores vostè és un home, que interessant. Jo sóc una dona. Wow. Miri els nostres cotxes. No n'ha quedat res, però afortunadament estem il.lesos. Això deu ser un senyal de Deu per a que ens coneguem i visquem junts en pau per la resta dels nostres dies.
- Estic completament d'acord amb vostè, això deu ser una senyal de Deu.
I la senyora continua:
- I miri això, heus aquí un altre miracle. El meu cotxe esta destrossat, però aquesta ampolla de vi no s'ha trencat. Segur que Deu vol que ens la beguem i celebrem la nostra bona sort.
Aleshores li passa l'ampolla al senyor. Aquest obre l'ampolla i n'hi fum uns bons tragos. Després li torna l'ampolla a la dona, que l'agafa, la tapa i li torna a l'home. Aleshores l'home pregunta:
- És que vostè no en beurà?
- No. Crec que esperaré fins que arribi la policia

https://interesos.forocatalan.com

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum