Interessos
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Interessos

Aquest es el fòrum Interesos, on es parla de diverses coses: Informatica, Música, Esports...Esperem que disfrutin!!!


No estás conectado. Connectat o enregistrat

La carta d'àrabs

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1La carta d'àrabs Empty La carta d'àrabs Dv Nov 21, 2008 10:44 pm

elcollkk

elcollkk
Admin

Un vell àrab iraquí establert als EUA (Chicago) des de fa més de 40 anys, vol plantar patates en el seu jardí, però llaurar la terra és un treball molt pesat per a ell. El seu únic fill, Ahmed, està estudiant a França. L’home li envia un correu al seu fill explicant-li el problema:
“Estimat Ahmed: Em sento malament perquè no vaig a poder plantar el meu jardí amb patates aquest any. Estic molt vell per a llaurar la terra. Si tu estiguessis aquí tots els meus problemes desapareixerien. Sé que tu aixecaries i remouries tota la terra per mi. T’estima, el teu pare.”
Pocs dies després rep un correu del seu fill:
“Benvolgut pare: Pel que més vulguis, no toquis la terra d’aquest jardí. Aquí és on tinc amagat allò. T’estima, Ahmed”.
A les 4 de la matinada següent apareixen la policia local, agents del FBI de la CIA, els S.W.A.T, els RANGERS, els MARINES, Steven Seagal, Silvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, algun cos més d’elit i representants del Pentàgon que remouen tota la terra del jardí buscant materials per a construir bombes, àntrax, el que sigui. No troben res i es van.
Aquest mateix dia, l’home rep un altre correu del seu fill:
“Benvolgut pare: Segurament la terra ja estarà llesta per a plantar les patates.
És el millor que vaig poder fer donades la circumstàncies. T’estima, Ahmed.”

https://interesos.forocatalan.com

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum