Interessos
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Interessos

Aquest es el fòrum Interesos, on es parla de diverses coses: Informatica, Música, Esports...Esperem que disfrutin!!!


No estás conectado. Connectat o enregistrat

Flashcards Nintendo DS

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Flashcards Nintendo DS Empty Flashcards Nintendo DS Ds Nov 22, 2008 8:38 pm

Pau Tantan


Admin

Explicació
Un flashcard és una targeta (tamany d'un joc de la DS) on en alguns casos s'hi introdueix una targeta de memòria o bé tenen memòria interna.

El seu us principal es de càrrega de jocs (tu copies els jocs a la targeta de memòria, la insertes al flashcard i desde el menú pots accedir al joc.


Jo tenc una M3 REAL Rumble Pack, aquesta:

Flashcards Nintendo DS Pm_1_1_565

i la veritat és que va de perles, amb una MICRO SD de 2GB me n'hi caben molts de jocs.

Amés de tenir la funció de poder jugar als jocs que vulguis de forma gratuïta, també tenen la opció d'escoltar música (MP3), veure vídeo (DPG), veure fotos (jpeg, bmp, png, gif, etc...), utilitzar aplicacions i jocs Homebrew (programes desarrollats pels usuaris programadors).

A més del M3 REAL, n'hi ha més, aquí podeu veure una tabla comparativa amb les millors del mercat:

Flashcards Nintendo DS Comparativaslot1BIG


Jo us recomano la M3 REAL per les seves funcions i la alta compatibilitat.

Algunes d'aquí, com la R4 han deixat de produïrse i, per tant, ja no es venen en les tendes.

Preus:

La veritat és que nose molt bé que valen les altres Flashcards però he de dir que la
M3 REAL RUMBLE PACK (27€) + Targeta Micro SD Kingston 2GB (8€)em va costar 35€ (menys que un joc original)

2Flashcards Nintendo DS Empty Re: Flashcards Nintendo DS Ds Nov 22, 2008 11:04 pm

Milsen

Milsen
Admin

Me le comprare d'aqui poc.

https://interesos.forocatalan.com

3Flashcards Nintendo DS Empty Re: Flashcards Nintendo DS Dg Nov 23, 2008 12:35 am

elcollkk

elcollkk
Admin

I on es pot comprar això?

https://interesos.forocatalan.com

4Flashcards Nintendo DS Empty Re: Flashcards Nintendo DS Dg Nov 23, 2008 11:42 am

Pau Tantan


Admin

Algunes tendes d'aquestes d'informatica que trobes per la ciutat, jo, me la vaig comprar aquí a Binissalem a una tenda que hi ha, però no esperis trobar-ho a El Corte Ingles, Carrefour, Alcampo... perquè allà no u trobaras xD

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum